Laden...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

GRATIS MASTERCLASS Leidinggeven 2.0. Time to Engage

Richting (externe) klanten staat klantgerichtheid hoog in het vaandel. Maar hoe richt je je op je interne klant (uw personeel) om hem met een glimlach de klantgerichtheid te laten uitstralen.

Succesvolle bedrijven De economie groeit als nooit tevoren. Binnen bedrijven betekent dat alle hens aan dek en samen klanten op een prettige wijze bedienen. Onderzoeken wijzen uit dat dat het beste kan met bevlogen medewerkers die ook als teams optimaal samenwerken. Bedrijven die investeren in de bevlogenheid van medewerkers blijken het meest succesvol en zien bovendien hun omzet fors toenemen ten opzichte bedrijven die niet investeren!

Boost je inzicht in wat hogere betrokkenheid en bevlogenheid je als bedrijf kan opleveren.

Aanmelden: Vul hiernaast het aanmeldformulier in

In deze Masterclass boost ik je inzicht in:

  • Wat de impact op je business is van écht betrokken en bevlogen medewerkers
  • Hoe je de kracht vergroot van medewerkers én en hun wijze van samenwerken
  • Enkele tips om zelf aan de slag te gaan met het verbeteren van betrokkenheid
  • Een in Nederland nieuwe doeltreffende aanpak die tot zeer goede resultaten leidt

Deze masterclass wordt georganiseerd door Reinders & Van Soest en Your Professional Coach.
Gastsprekers zijn Esther Reinders van Reinders & Van Soest en Jan Vrencken van Your Professional Coach.

Wanneer & hoe laat Vrijdag 30 november 2018, vanaf 8.00 uur tot 10.00 uur. Ontbijt staat klaar! Van Der Hoevenstraat 18, 2671 EG NAALDWIJK [Reinders en Van Soest].
Achteraf is er mogelijkheid tot een persoonlijk gesprek met Jan en/of Esther.